gdzie kupiæ zasilacz 4,5V 600mA?w wawie

Witam potrzebuje zasilacza 4,5V 600mA do playera MP3 sprowadzonego z USA (mam zasilacz ale 110V) Jako ze jestem laikiem absolutnym to prosze o pomoc :) gdzie mozna kupic taki zasilacz w wawie? na necie jest na stronie producenta playera (iriver) ale kosztuje to to 49zl +wysylka 12 zl, to chyba ciut drogo

bylem rano pod GUSem ale jak na zlosc albo nie bylo takich albo mial zla wtyczke (potrzebna mi taka wtyczka jak do ladowarki od nokii - podobne to do malego jacka ;)

moze ktos wie czy dostane takie urzadzonko np w media markt :) albo gdzie indziej ?

z gory dizeki za pomoc pzdr gimli

--
Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Reply to

gimli wrote: [ciach]

Mozesz poszukac wsrod ladowarek do telefonow, mozna dosc tanio kupic a moze zdarzy sie taki ktory ma 4,5V (player _powinien_ dzialac od 3,5 do 5,5). Dokupic wtyczke i juz (tylko nie pomyl polaryzacji).

--
Lukasz
http://student.uci.agh.edu.pl/~liku

Lukasz Goralczyk napisa³(a):

mam od nokii ale tam jest 5,7V i 800mA, wole nie ryzykowac

jak nie pomylic polaryzacji (sory ale laik jestem) gdzie tego szukac?

dzieki gimli

--
Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Reply to
gimli

To dolacz do niego szeregowo dwie diody prostownicze (spadnie na kazdej

0,6-0,7V) i po krzyku.
--

Adam Dybkowski
               adybkows@amwaw.edu.pl

And then, out of nowhere, gimli said

Obawiam siê, ¿e mo¿esz mieæ problemy ze znalezieniem takiej wtyczki, a tym bardziej zasilacza w ni± wyposa¿onego. Najprawdopodobniej bêdziesz musia³ odci±æ j± z oryginalnego zasilacza (tego na 110V) i przylutowaæ do tego, który kupisz. Mnie w ka¿dym razie (tez mam slimX'a) nie uda³o siê dostaæ w PL pasuj±cej wtyczki (a trochê szuka³em). Acha, je¿eli bêdziesz kupowa³ zasilacz, do zwróæ uwagê, ¿eby mia³ te 600mA - na s³abszych mój player siê nie podnosi³ :-)

No i jeszcze jedno, wtyczka od nokii nie bardzo pasuje (chyba, ¿e zmienili co¶ w ci±gu ostatniego roku :-)

pozdr.

--
   |__/                Jacek Bonicki                 \
   |  \   "All models are wrong. Some are useful."   /
Reply to
Jacek Bonicki