Muzyka z g?o?ników gdy wzmacniacz jest wyciszony

Mam zestaw głośników samsung SMS-5100. Ostatnio zauważyłem, że pomimo wyciszenia całego zestawu (potencjometr na zero) z jednego z głośników słychać np. muzykę. Jak mogę usunąć ten problem ? Zdjęcie zdemontowanej płytki wzmacniacza zamieściłem na stronie

Końcówka wzmacniacza ma symbol TDA7375 i jest jeszcze inny układ KIA4558P. Proszę o pomoc.

Reply to
Adammax