Multimetr DT-838

Witam! Właśnie chciałem użyć swojego multimetru do sprawdzenia gniazdka w ścianie, ale nie zauważyłem, że pokrętło jest ustawione na sprawdzanie przewodnictwa (?), usłyszałem lekki trzask i multimetr piszczy teraz cały czas na każdej pozycji pokrętła, czy wiecie może co się mogło stać i czy da się to naprawić, a jeśli tak to jak? z góry dziękuję za pomoc! pozdrawiam Tomek

Reply to
aSTRO

Za taką cenę:

zaglądać do środka. Skoro piszczy, to nie bezpiecznik, tylko coś stopiło się w kulkę. Wmak

Reply to
wmak