Jakiego procesora użyć?

Witam, muszę zbudować układ, który po otrzymaniu sygnału na wejściu generuje odpowiednią sekwencję sygnałów na trzech (czterech) wyjściach. Pomyślałem, że zrobię to na jakimś procesorze typu PIC, ale nie wiem na którym. Powiedzcie mi, który z nich ma w miarę mało wyprowadzeń ( ja potrzebuję tylko 4-5 sygnałów) i można go programować w układzie. Nie wiem czy wyraziłem się jasno, ale może ktoś zrozumie. Pozdrawiam, U.

Reply to
Ufolek

Użytkownik "AKel" snipped-for-privacy@alpha.net.pl> napisał w wiadomości news:bfnuui$aon$ snipped-for-privacy@absinth.dialog.net.pl...

Super!, taki będzie OK