monitor - migotanie

witam, nie znam sie na elektronice... a niestety mam rpoblem z monitorem(iiyama hm704utc na dimaondtronie m2) od pewnego czsu monitor ten 'gubi' obraz(nie wylacza sie,a przynajmniej led sie swieci, ale nie wyswietla obrazu) wylaczanie sie jest z reguly poprzedzone krotkim migotaniem... objawy poteguja sie wraz z czasem uzytkowania... problem jest wiekszy w nizszszych czest odswiezania. po wylaczeniu i wlaczeniu monitor chwilowo dziala. czy ktos wie co to moze byc?

Reply to
adrin

Użytkownik adrin napisał:

Witam, Mam podobny problem z iiyama i tez szukam jakiegos sposobu na naprawe. Czy udalo ci sie naprawic swoj monitorek??

Pozdrawiam Wojtek K.

Reply to
Wojciech Kazimierowicz