monitor

mi tez :-) moj to CTX1569SE, chyba lepiej kupic nowy

Reply to
klops

tak, jasne, typowe myslenie konsumpcyjne rodem z, psia krew, hameryki! czasami wystarczy obkleic trafopowielacz plastelina albo silikonem :P

Reply to
krychu (musk

Użytkownik Banow napisał:

trafopowielacz to takie coś o dziwnych kształtach z którego wychodzi długi gruby kabel zakończony przyssawką, która jest przyssana do takiej dużej szklanej bańki (ta bańka nazywa się fachowo kineskop).

Co do samej operacji to nie wiem - nie robiłem.

Reply to
zenek