Moduły Wi-fi i bluetooth

Gdzie można kupić moduły Wi-fi i bluetooth ? Chciałbym podłączyć do nich jakiś mikrokontroler. Zastanawiam się nad wersjami z USB, ale chyba trudno było to wysterować

Reply to
tom

Użytkownik "tom" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał w wiadomości news:cb3qij$1j1$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Z tego co wiem to slabo z urzadzeniami i z dokumentacja, atmel mi kiedys odpowiedzial ze trzeba by podpisac NDA i zamowic k sztuki a najlepiej M sztuki. no i tylko firmy moga takie zeczy robic. Zbyt duzy rynek jest na to i chronia technologie :( a szkoda. pozdr sobol

Reply to
sobol

tom snipped-for-privacy@gazeta.pl wystukał(a):

?pid=12&prid=16332

Reply to
VSS

Taaa, a stos BlueTooth napiszesz sobie od reki w wolnej chwili, nie? Chyba takie rozwiazanie jest lepsze (jezeli chodzi o produkcje maloseryjna lub prototyp):

Adam Dybkowski

a moze cos na PCMCIA lub CF? tylko nie wiem jak wyglada sprawa dokumentacji do sterowania takimi kartami

Reply to
karlos

Użytkownik "tom" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał w wiadomości news:cb3qij$1j1$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Moduły Bluetooth dostępne sa również z wersją USB, ale bez osadzonego profilu SPP. DO czego zamierzasz zastosować te moduły?

pzdr feder

Reply to
feder

W lipcu lub sierpniu w EP bedzie artykul z przykladem komunikacji dwoch procesorow poprzez Bluetooth.

Użytkownik "Marcin Wiązania" snipped-for-privacy@ep.com.pl> napisał w wiadomości news:cb63ph$o1q$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

No to pieknie :-/

Reply to
Pelos

Adam Dybkowski snipped-for-privacy@amwaw.edu.pl> napisał (a):

cytat: "Urządzenie trafiło już do sprzedaży, a jego cena wynosi 205 dolarow." komentarz: buahahahahahahahahaha

:)

Reply to
VSS