Modulator od Amigi 500

Pamieta ktos jeszcze Amige 500 i modular do niej. Zastanawia mnie da sie wykorzystac go jako modulator do kamery. Z boku mial wejscie mono na audio i ... no wlasnie nie pamietam tego drugiego wejscia( a moze wyjscia?) bo go nie uzywalem. Czy to gniazdo jest wejsciem video po niskiej czestotliwosci??? A moze ktos pamieta jeszcze jakimi napieciami byl ten modulator zasilany (ale to juz sobie sam moge znalezc)

Adam

Reply to
Adam
Adam Samborski

On Mon, 20 Oct 2003 19:51:15 +0200, VSS napisał:

Koder PAL, a nie mieszacz RGB :-) ale reszta zgoda :-)

Reply to
Verox

Nie tylko PAL ale i NTSC.

KS

Reply to
ks

A no tak, skrót myślowy - miało być koder koloru :-)

Reply to
Verox

Ale wiesz, widziałem gdzieś układ mieszacza, a właściwie sumatora RGB, który daje na wyjściu sygnał monochromatyczny.

Reply to
Verox
Reply to
Marek Dzwonnik

On Wed, 22 Oct 2003 21:39:03 +0200, Marek Dzwonnik napisał:

No coś w tym stylu, w tym schemacie który oglądałem były jeszcze opampy.

Reply to
Verox