miniaturowy mostek?

L298 (2 mostki) jest robiony również w obudowie PowerSO20, przy czym nie mam pojęcia gdzie można kupić tą wersję.

Nie wiem, ale coś takiego by się przydało. W moim przypadku do sterowania przekaźników z zatrzaskiem. :-)

Regards, /J.D.

Reply to
Jan Dubiec

Kraza po sieci schematy h-bridge oparte o drivery mosfet .. o,

TC4424 nie sluzy do napedzania silnikow .. ale jak widac jednak moze.

A mysle ze ta lub podobna kostke znajdziesz w SMD.

Aaa - CDrom, HDD, streamery - pelno tam przeciez driverow silnikow SMD - fakt ze troche duze, ale za to na kilka silnikow.