miękki start do żarówki 12V

Użytkownik "tomek atomek" snipped-for-privacy@licho.pl napisał w wiadomości news:ekhsn1$rhh$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Tak źle nie będzie Typowy przekaźnik na 12V puszcza przy bardzo niskim napięciu. Żarówa już jest ciemna Zobacz:

lwh

Użytkownik "tomek atomek" snipped-for-privacy@licho.pl napisał w wiadomości news:ekhrp7$nte$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

One są inne które lepsze bez eksperymentu nikt nie wie łączna docelowa cena tu i tu będzie zbliżona

Reply to
lwh

Zakupiłem w końcu termistory w TME:

Co prawda musiałem zamówić 5 sztuk, co kosztowało mnie ~10zł (5szt. 2A + 5 szt. 3A)

+przesyłka kurierem 6zł (+vat) !

Co najważniejsze DZIAŁA tak jak tego oczekiwałem i jest proste do bólu!

Dziękuję wszystkim za pomoc!

pozdrawiam tomek atomek

Reply to
tomek atomek

tomek atomek napisał(a):

A gdzie wsadziłeś termistory - one się grzeją.

Reply to
PeJot

obudowa będzie z aluminuim, termistor bezpośrednio na wyłączniku.

:) ...jak sama nazwa wskazuje.

tomek atomek

Reply to
tomek atomek