max. długość kabla USB

Witam,

Problem jak w temacie w kontekście zrobienia przełącznika na modem Neostrady, tzn. jak długie może być odgałęzienie ? Nie można połączyć komputerów siecią LAN ani LAN, więc albo noszenie modemu, albo przełącznik. Zaraz zacznę drążyć specyfikację USB, ale jakby ktoś już trenował ten temat to będę wdzięczny za uwagi.

Reply to
TomekL

Spotyka się certyfikowane kable usb o długości 5m.

Maksymalna długość kabla nie jest ograniczona w specyfikacji usb, ograniczenia wynikają z innych obostrzeń takich jak: propagacja, rodzaj dielektryka itp.

Pozdrawiam Mister

Reply to
Mister

Witam ! Ja podłączyłem skaner na przewodzie 4,5m i były problemy z jego pracą, drukarka natomiast działała bez probelmu. Są w sprzedaży aktywne huby USB lub aktywne kable co wydłuża ich zasięg. pozdrawiam Krzych

Reply to
Krzysztof Kisiel

już na ten temat pisaliśmy tu megabajty informacji. Max. długość kabla zależy od tego ile prądu ustrojstwo ciągnie (ma swój zasilacz, czy nie), jakości kabla i miesiączkowania pingwinów. Mimo to jeden kawałek nie powinien przekraczać 5m, choć można czasem trochę dłuższy do pracy przekonać. W każdym razie jak urządzenie ciągnie 0.5A (albo i więcej, choć mu niby nie wolno), masz USB 2.0 i kabel z przewodem AWG32, to i metr może być za dużo.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

TomekL <t.lodzinskiUSUN snipped-for-privacy@abg.com.pl> napisał (a):

przedłuzyłem usba do 15m na jednym wzmacniaczu, na końcu karta WLAN

Reply to
VSS

Użytkownik "VSS" <news snipped-for-privacy@lasershow.pl napisał:

jak sie CIPNET dowie, to ojojoj bedzie... ;-)

Reply to
Psychik

Użytkownik "TomekL" <t.lodzinskiUSUN snipped-for-privacy@abg.com.pl> napisał w wiadomości news:cbeflo$9tl$ snipped-for-privacy@www.abg.com.pl...

Czytalem dzis niusa o WirelessUSB ;) zasieg do 1km

pozdrawiam

Reply to
sobol

Psychik snipped-for-privacy@ZAPYTAJ.pl napisał (a):