MAX 261 doświadczenia ??

witam

Buduje właśnie filtry na MAX261 ale mam małe problemy. Częstotliwość srodkowa powstałego filtra niekoniecznie wychodzi taka jak powina . Błąd wychodz koło 20%. A przy moim Fclk/Fo to troche za dużo.

Poza tym na stronce Maxim-ic jest jakiś soft ułatwiający projektowanie filtrów. Niestety nie udało mi się zmusić go do działania.

Budował ktoś może coś na MAX260/261/262 ?? Sprawiał kłoppoty ??

Reply to
Lenny