Manual (kody) do pilota THOMSON ROC 26

cOOba napisał(a): {CIACH] Też niedawno nabyłem pilota uniwersalnego. Ale ku mojemu zdziwieniu okazało się, że nie wszystkie funkcje z oryginalnych pilotów na nim działają. Daje się zauważyć, że jak naciskam niektóre przyciski to LED na piloce błyska a przy naciskaniu na inne nie błyska (znaczy pilot nie wysyła poleceń) - tzn. nie wszystkie funkcje są w pilota wpisane. Trudno się dziwić - w końcu producent pilota nie jest w stanie sprawdzić go na dziesiątkach tysięcy urządzeń (tak myślę).

Więc: jak naciskając przyciski na pilocie możesz tylko skakać po kanałach, ale nie możesz ich płynnie dostroić, to raczej szkoda dalszego szukania. Problem załatwi pilot samouczący (plus pożyczony oryginalny pilot) lub programowany z PC-ta np. Philips Pronto.

Reply to
Irek_K