Czy to uszkodzenie pilota?

Witam, mam wieżę Thomson CS520 i czasem mam kłopot z pilotem, chodzi o to, gdy np chcę zwiększyć głośność, to wieża tego nie robi, wykonuje natomiast rozkaz jaki wykonywała przed tą operacją zwiększenia glośności. Baterie w pilocie sa ok. Pilota też rozebrałem i wyczyściłe w sumie nie bylo z czego, przetarłem tylko wnętrzę szmatką z mikrofazy. W środku jest scalak, jakieś 2 transystory SMD i elektrolit oraz ... chyba filtr ceramiczny lub rezonator kwarcowy jest na nim napisane 419M, wyglada bardziej na filtr. Czy to na pewno wina pilota?

Reply to
Jarek

On Tue, 23 May 2006 21:38:03 +0200, "KILu" snipped-for-privacy@psxextreme.pl napisał(a):

Wtedy wlasnie wieża pracuje normalnie, przy okazji tej próby zauważyłem, że gdy mocno naciskam przyciski pilota, problem nie wystepuje, chyba już ten grafit się starł, choć na to nie wygląda z gumek, jak to można naprawić? są jakieś lakiery grafitowe? Diodę w sumie tez mogę wymienić, żaden problem. Dziękuję wszystkim za radę i pomoc.

Reply to
Jarek
Reply to
Greg(G.Kasprowicz