Mały scalak PLL ze stałym mnożnikiem

Nie pomogę, bo mam tylko trójkę (z którą współpracują poprawnie).

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

dsPIC33EV128GM102

albo inaczej: dowolny dspic33ev

PS. Po lekturze datasheeta widzę że jednak microchip dał radę bardziej zamotać model pamieci piców. A wydawało się to już nierealne ;)

Reply to
Sebastian Biały

Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości

Eeee - Harvard architecture w DSP to jakby standard i tradycja :-) Czy oni ja tworczo rozwineli ?

A bo ja wiem, zakładam że mają w środku dwie pamięci (X i Y) żeby móc w jednym cyklu czytać dwa argumenty i je obrabiać. Ale jak widze wsadzenie tego w assembler pica spowodowalo że poważnie się zastanawiam czy w ogóle dam radę tego użyć i nie osiwieć. A zagadnienie ma takie że musze liczyć cykle maszynowe *sciśle* więc asm niestety :)

Reply to
Sebastian Biały

Będzie problem, oficjalnie nie da się. Liczyłem, że może było by to możliwe przez zdefiniowanie tego układu w pk2devicefile z odpowiednimi jego paremetrami (w ten sposób można było dodać niektóre nowe układy, których pickit2 nie znał fabrycznie) ale okazuje sie, że ten układ wymaga innego skryptu "programming executive", którego nie wspiera firmware pickita2 i pk2cmd.

Reply to
Marek

Czyli wychodzi na to że czas kupić pickit3 wspomagając datkiem microchipa ;)

Reply to
Sebastian Biały