mala przerobka... jak to zrobic??:)

potrzebuje wyciagnac sygnal audio z mojego TV tak aby podlaczyc go pod amplituner!! niestety tv nie ma zadnych zewnetrznych wyjs!!

i teraz mam pytanko czy jest jakas mozliwosc "sciagniecia" sygnalu bezposrednio z glosnika wbudowanego w tv?? cos na zasadzie wpiecia sie rownoleglego??

dziekuje wszystkim pozdrawiam

Reply to
Dawid

Dawid napisał(a):

To jest dość ryzykowne podłączenie się pod głośnik bo tam poziom sygnału może być za wysoki dla wejścia amplitunera i w najlepszym razie będziesz miał przesterowania, a może być taka sytuacja, że szlag go trafi... Pozdro Marek

Reply to
Marek Woldanski

Dawid napisał(a):

ja ściągałem ze środkowej nóżki potencjometru fonii, jeśli z głośnika to IMO, jakiś dzielnik z oporników /potencjometr 1-2 k do masy?/.

Reply to
Wojciech Brzeziński

Użytkownik Adam C napisał:

Tu nie trzeba analizy, tylko wtyczkę z gniazdka wyciągnąć i omomierzem sprawdzić czy jest przejście do chasiss z któregokolwiek bolca - jak jest, no to jest problem A co do sygnału audio - wziąć z potencjometru to dobry pomysł, ale nie z bolca środkowego, bo sygnał będzie zależeć od ustawionej głośności, tylko sprzed tego potencjometu, bo tam będzie stały

Reply to
zenon