M25P16-VMW6G

Witam, mam pytanie do znawców tematu. Swego czasu, około dwa lata temu montowałem w pewnym urządzeniu pamięć flash, Szeregowa NOR, 16 Mbit, 2M x 8 bitów, SPI, WSOIC, M25P16-VMW6G lub jej odpowiednik w SO8 (mam na pcb dwa footprinty). Dzisiaj się okazało, że pamięć ta jest już wycofana z produkcji. Pytanie czy jest możliwy zakup jakiegoś zamiennika produkowanego obecnie i ewentualnie przez co najmniej kilka lat jeszcze? Czy trzeba przerabiać pcb/soft?

Pozdrawiam MiSter

Reply to
MiSter

MiSter wrote on 28.04.2019 21:30:

Farnell pokazuje ponad 25 pamięci SPI 16Mb w obudowach (w)so(ic)-8:

|wsoic|wson&range=inc-in-stock&sort=P_PRICE Czemu nie sprawdzisz, które pasują pinami i czy producent podaje gwarantowany czas dostępności?

Reply to
Zbych