lusterkowcy

się okazało, że potrzebne jest lusterko do oglądania panelu przedniego podczas robót z tyłu... istnieje coś specjalistycznego - takie jakieś lustro?

W dniu 23.09.2017 o 21:38, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU pisze:

ba! kamera+ monitor. bo lusterko z łazienki niema CE, i atestu że nie zawiera ołowiu

ToMasz

Reply to
ToMasz

Wyjąłbym jakieś szkło lusterka bocznego ze szrotu i po zawodach...

Reply to
Pszemol

użytkownik wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU napisał:

Nadaje się?

Reply to
bytomir.kwasigrochvelkarbonyle

Najlepsze będzie lustro LED z funkcją wi-fi :)

Reply to
Marek

od tego to już krok do TZAiR... cobyś widział bez lusterka, a nawet z zamkniętymi oczami...

W dniu 2017-09-23 o 21:38, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU pisze:

Istnieje poliwęglan z napyloną warstwą odblaskową oraz wypolerowana stal kwasoodporna. Zależy do czego to ma być dokładnie i w jakim otoczeniu...

jacek

W dniu 2017-09-23 o 21:44, ToMasz pisze:

czemu ten dziwny post mi się 5 razy pojawił bez wątkotfurcy?

Reply to
Irokez

Być może dlatego że u Ciebie - tak jak i u mnie - wątkotwórca od dawna siedzi w killfile. Widzimy zatem tylko odpowiedzi innych osób, bez pierwotnego postu.

Mateusz

Reply to
Mateusz Viste