Lumix DMC-FX12 - obiektyw

Witam mam taki aparat i problem w tym ze nei chowa obiektywu do konca i nie lapie ostrosci. po wlaczeniu zaczyna ustawiac sobie obiekttyw ale po chwili przestaje i wyskakuje blad " turn the camera off and then turn on again"

Takie resety nie pomagaja ;/ wie ktos jak to zrobic? czego to przycztna ?

Reply to
b4mb4m

Rozłożyłem aparat na czesci pierwsze. obioektyw rowniez. po kilku chwilach walki z nim udalo mi sie ustawic go tak ze juz sie sam zamyka. ale jak nadal ma problem z ostroscia i nadal wyyskakuje ten blad

Reply to
b4mb4m

Hej mam okazjie kupic orginalny obiektyw do tego panasa. i moje pytani brzmi tak czy hmm to wina obiektywu czy raczej elektronika padla;/? chociaz zdjecia dalo si erobic wiec pewno to obiektyw.

Reply to
b4mb4m