LTP i PonyProg

Witam serdecznie. Zmajstrowalem sobie taki oto programator na ltp:

niestety PonyProg odmawia posluszenstwa "Device missing -24". Uklad na 100% jest dobry poniewaz bez problemu programuje sie go za pomoca programatora szeregowego. Co moze byc nie tak? Wydaje mi sie ze programator jest dobrze zrobiony. Czy to moze zalezec od systemy WinXP? Jak trzeba miec ustawiony w biosie port: ecp, epp czy normal?

Z gory dziekuje za poswiecony czas.

Reply to
Piotr

Ja używam programatora LPT co prawda innej firmy: (tu mają chyba najtaniej)

też mam WinXP a port na normal i wszystko chodzi aż furczy.

pzdr

Reply to
wiktor_berezWYTNIJTO