licznik energii pytania

Damian pisze:

w tabliczka znamionowa pokazuje MAX wartość poboru?

najwieksza jasność? głos na max ?

moze dlatego ?

michal

Reply to
Usrobo

Tak, są prawidłowe. Że na telewizorze jest napisane 80W (a podejrzewam, że "80W max.") to nie znaczy to, że zawsze będzie pożerał 80W.

m.

Reply to
Marcin Łukasik <..

jakby co to telewizor 20 cali daewoo stary typ jeszcze

Reply to
Damian

Podczepiam sie pod watek z 2 pytaniami:

  1. Czy taki licznik energii musi miec uziemienie? (w instrukcji jest napisane, ze musi a czesc gniazdek mam z bolcem)

  1. Niestety nie doczytalem opisu licznika do konca i kupilem taki z wtyczka/gniazdem z uziemieniem bocznym (typ niemiecki) i niestety nie wloze w niego wtyczki z bolcem (typ francuski / polski).

Czy zrobic/kupic przejscie z gniazda niemieckiego na francuskie? Czy po prostu oddac ten licznik i kupic jakis normalny?

pokazuje 42W i 60 wsp. mocy. Jak mam

A moje pytanie brzmi: W telewizorze zasilacz impulsowy, który pobiera okresowo moc czynną. Co powinien pokazać miernik? Jaki powinien być współczynnik mocy? Zbyszek

Reply to
Zbyszek

Najlepiej poświęć się i włącz w domu _tylko_ ten komputer i policz obroty licznika energii na minutę - na liczniku powinno być podane ile takiemu obrotowi odpowiada. W razie czego porównaj obroty z włączonymi żarówkami.

Mirek.

Reply to
Mirek

Dnia Tue, 10 Feb 2009 19:37:41 +0100, entroper napisał(a):

Możesz podać namiary na ten artykuł?

Reply to
GLaF

GLaF pisze: