LED-y czerwone, superjasne...

Mozecie polecic jakis model/dostawce? Cos ostatnio duzo tego lutuje i nie do konca jestem zadowolony z jakosci/ceny. Szukam czegos nadajacego sie do wysokogabarytowych wyswietlaczy. Raczej czerwone, fi5, jak najjasniejsze i ....tanie? :-)

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Użytkownik Piotr Gałka napisał:

Tanie mięso to psy jedzą. Ile kosztuje wymiana jednej diody w matrycy, bo padła??? Takie rzeczy bierzesz pod uwagę? Czy jednak wolisz buty z Auchan i sok z Biedronki? ;)

Diody jednego typu Kinbrighta są na tyle jednakowe, że jeszcze mi się nie zdarzyło dobierać bo jedna świeciła słabiej na przykład. I wcale nie są aż takie drogie. No, w sumie zależy z czym się porównuje ;)

Reply to
A.Grodecki

jak mój szef zwykł mówić: nie stać nas by kupować tanio.

Kingbright jest ok. Jak robisz tablice, to nawet jak kupisz u Kingbrighta nie mieszaj dwóch partii. Kiedyś się na tym naciąłem. Nawet były tej samej grupy jasności, ale mimo to łysym okiem można było zauważyć różnicę.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Ale sie wysililes, no no... A wymiana diody to odkrecenie 6 srubek, wyciagniecie pcb, wymiana diody, wsadzenie pcb i ponownie 6 srubek. Poza tym niby dlaczego mial bym je wymieniac? Nie wysililem ukladu.

Ja nie produkuje paneli w ukladzie graficznym, czasami zdarza mi sie po prostu popelnic jakis wiekszy wyswietlacz (monitoring pracy maszyny). Nie musi toto byc zaje..piekne, ma dzialac po prostu. To ze chce zrobic przyzwoitej jakosci* - to juz moja wola. Napisalem ze tanie - bo nie chcialem ofert w stylu 2pln/sztuka. Jak na razie kupuje po 0.95/szt i taka cena jest do przyjecia, tylko ze obecnie nie jest dostepne wiecej i maja troche waski kat swiecenia. Szukam przede wszystkim lepszej jakosci. Wielokropek i pytajnik w moim poscie mialy to zasugerowac.

__ Pzd, Irek.N.

  • jak by ktos potrzebowal obudowe z kwasoodpornej stali przykladowo, polecam sie ;-)
Reply to
Ireneusz Niemczyk

Sie uczepili... kolejnosc byla? byla! ;-)))) Ile to jest tanio w takim razie? Za diode fi5 w ilosciach powiedzmy do 500 sztuk...

Wlasnie wstrzymalem jeden panel - zeby miec diody do rozbudowy poprzedniego - jedna partia na oba stojace blisko siebie. Warszawski przedstawiciel Kingbright-a raczyl byl mnie kiedys olac zupelnie - fakt ze chcialem cos nietypowego w ilosciach detalicznych - ale na solennych obiecankach za kazdym razem sie konczylo. Dlatego raczej nie kupie u nich, zobaczymy gdzie sie uda.

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Użytkownik Waldemar Krzok napisał:

To jest rzecz z kategorii oczywistych - da się wykoncypować na chłopski rozum nawet bez sprawdzania :)

Reply to
A.Grodecki

To ten ktory wyliczal cene za kg ? Czy ja juz kompletnie grupowiczow pomylilem :-)

Użytkownik Ireneusz Niemczyk napisał:

Piszę jak jest. Ktoś te buty i soki kupuje ;)

Jeszcze (średnio) pół dnia dojazdu w obie strony i koszt dojazdu. Minimum 100zł poniesionycch kosztów i utraconych możliwości.

Poza tym niby dlaczego mial bym je

Bo mogą przestać świecić nawet nie wysilone.

Chwalebna koncepcja :)

Ja też nie robię graficznych, tylko duże 7-segmmentowe, ale przyzwoitość nie pozwala mi zrobić takiej kaszany jaką spotyka się np ostatnimi laty na pocztach.

Napisalem ze tanie - bo nie

1zł mniej więcej kosztuje w detalu Kinbright 10mm superjasny niskoprądowy. Taka sama 5mm jakieś 30gr. Chcesz mieć szerszy kąt - montujesz dyfuzyjne.
Reply to
A.Grodecki

Użytkownik Ireneusz Niemczyk napisał:

Bo 500 sztuk (1 torebka) jednorazowo dla niego to strata czasu na rozmawianie z Tobą przez telefon. Niestety! Zadzwoń do Scalaka.

Nie podam Ci ceny bo nie trzymam faktur w domu, a i nie pamiętam takich rzeczy. Ale też pewnie będziesz miał inną:) Kapitalizm ;)

Reply to
A.Grodecki

Owszem... moze czasami nie ma wyboru?

:-) To sie nazywa myslenie pozytywne... To ja zaczne tak, klient wie ze o niego dbasz, przypomnisz mu sie przy okazji - moze jakies zlecenie wpadnie?;-))

Sie staram, czasami wydaje mi sie ze przesadzem, ale jak zobacze fabrycznie wykonana maszyne z gornej polki to znow popadam w nostalgie i zaczynam sie mocniej starac ;-)

Z ciekawosci - co tam jest pokaszanione?

Biezace zrobie jeszcze na tym co mam, ale rozgladne sie jak radzicie, THX :-)

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Użytkownik Ireneusz Niemczyk napisał:

Diody świecą jak te z fabryki na Pustyni Gobi (zapewne tak jest). Czyli jakieś low cost :) Przynajmniej na początku tak było, dawno nie odwiedziłem poczty w W-wie. Nie ma to jak przetargi w jednoosobowych spółkach Skarbu Państwa :))))

Reply to
A.Grodecki