LCD równolegle

Mój LCD 16*2 wyświetla bzdury, chcę podłączyć równolegle drugi taki wyświetlacz, aby go sprawdzić. Czy ktoś już to robił? Czy tak w ogóle można? IMHO jeśli wyświetlacz nie odpowiada, a tylko przyjmuje komendy procka AT90S8535, to chyba powinno być OK?

Pozdrawiam Dariusz Mazur

Reply to
DMazur

Użytkownik "DMazur" snipped-for-privacy@interia.pl napisał w wiadomości news:bes8s4$a79$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

A czasem problem nie leży w sterowaniu? Może wysyłasz wszystko szybciej niż jest on w stanie przyjąć, stąd drugi podłączony do tego układu może akurat zadziałać co nie znaczy, że pierwszy jest do kitu. Proponuję powstawiać kilka NOPów i sprawdzić czy coś się zmieniło.

Andrzej Kamieniecki

Reply to
Andrzej Kamieniecki

Sun, 13 Jul 2003 21:06:34 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "DMazur" snipped-for-privacy@interia.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

To zacznij pisac w czyms porzadnym. Polecam C lub ASM.

PS. Nie wpisuj tekstu pod delimiterem sygnaturki bo zacytowac tego nie mozna, newsreader obcina.

Reply to
BLE_Maciek