kurs elektroniki

Witam! Podajcie jakiś gdzie jest kurs elektroniki.Dzięki

Reply to
jan kowalski

sundayman

Użytkownik "jan kowalski" snipped-for-privacy@onet.com.pl> napisał w wiadomości news:m2jrda$vna$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

Jeśli twoj rozumek nie jest w stanie poradzić sobie z tak banalnym zadaniem, to daj sobie spokój z elektroniką, bo ona wymaga znacznie więcej rozumku ;)

Reply to
Marek

jan kowalski pisze tak:

Proszę. Prąd płynie jak woda. Tranzystory to takie małe kraniki. Diody to zawory zwrotne a kondensatory to takie małe wiaderka :)

Reply to
PiteR

Marek pisze tak:

goddamn

hmm no właśnie nie wiem

może ciśnieniowe naczynie przeponowe albo ślepa rura z gumy.

Reply to
PiteR

Turbinka z kołem zamachowym to indukcyjność z rdzeniem ;)

no weź. To niby jakim cudem przez "ślepą rurę" puszczam wodę do ogródka (MCU) ?

Reply to
sundayman

Myślę, że tu wszystko jest wyjaśnione:

widać są też odpowiedniki CMOSów, więc na upartego można zrobić cały hydrauliczny procesor ;)

Reply to
Jakub Rakus

Mi cewka kojarzy się z oddawaniem moczu ;)

Reply to
stary grzyb

W dniu 27.10.2014 o 19:45, stary grzyb pisze:

Zastanawiam się czemu ta cewka moczowa to cewka, bo cewki wcale nie przypomina. Już prędzej linia długa koncentryczna rozwarta na końcu ;-)

Pozdrawiam Grzegorz

Reply to
Grzegorz Kurczyk

ale jeżeli cewka, to o jakiej indykcyjności ?? No, chwalić się, koledzy :)

Reply to
sundayman

Indukcyjność zależy od rozmiaru przerośniętego gruczołu krokowego, zwanego prostatą: im większa "indukcyjność", tym dłużej trwa opróżnianie pęcherza - niestety :(((((

Reply to
stary grzyb

W dniu 2014-10-27 o 19:45, stary grzyb pisze:

Biorąc pod uwagę nick to chyba ci się kojarzy z trudnościami w oddawaniu moczu.

Reply to
Mario

Politechnika Warszawska, Wydzial Elektroniki. Trwa tylko 5 lat

A.L.

Reply to
A.L.

W dniu 2014-10-27 o 11:03, PiteR pisze:

Tu jest też trochę teorii:

:)

Reply to
Irokez

Bardzo mi przykro, ale ... masz rację :(((

Reply to
stary grzyb

Dnia Tue, 28 Oct 2014 17:28:45 +0100, Irokez napisał(a):

Niezłe... wiem wreszcie co to komunikacja bezprzewodowa :) Choć przepis Lema na nią też niezły.

Reply to
Jacek Maciejewski