Kupiłem sobie oscyloskop Tektronix TDS1002 i zaczynam żałować.. ;-)))

Ok, zeby nie bylo ze taki fajny.... Gniazdo zasilania jest zrobione zle i w efekcie standardowe sznury trzeba wkladac wen bardzo mocno zeby kontaktowaly. Juz zapowiedzialem sie w _serwisie_ z wylamanym gniazdem lub uwalonym zasilaczem, ale _serwis_ odparl mi ze przesadzam ;-))

A co do rekordu - sprawdzales - ile mozesz przewinac? __ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Ireneusz Niemczyk napisal(a):

Podstawowy problem z seria 1000 jest beznadziejny UI, rozniacy sie od innych Tekow.

Reply to
Marcin E. Hamerla

Nie tylko w 1000. W 24xx i tez jest inaczej niz w starym 22xx. Chyba nalezy sie przyzwyczaic do malych roznic. Malych gdyz w zasadzie wszystkie obsluguja sie podobnie, jak zna sie jeden to z reszta mozna sobie poradzic bez klopotu. Przesiadz sie na Hamega - tam jest dopiero odjazd! Klawisz naciskany znacza co innego niz trzymany a ten znaczy co innego gdy jest _muldany_ choc wajcha ta sama ;-))

__ Pzd, Irek.N. ps. jak ktos ma hamega - sorki, to tylko moje koslawo-tendencyjne zdanie.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Zdadza się. Przy pierwszym włączeniu musiałem docisnąć wtyk na siłę. Ale i tak trzeba go czasem poprawiać. Gniazdo jest do d...

Pozdrawiam Ecce Homo

Reply to
EcceHomo

Ireneusz Niemczyk napisal(a):

IMO roznice nie sa male. Pare lat temu musialem cos robic na 1000 i mnie zapienialo, ze nie moglem jednoczesnie uzyskac kilku rzeczy na ekranie .Chyba chodzilo o kursory i parametry. Teki mi sie zawsze podobaly, w odroznieniu od LeCroya, ze mialem na ekranie i kurosory i parametry.

Reply to
Marcin E. Hamerla

Użytkownik "Ireneusz Niemczyk" snipped-for-privacy@w.starym.archiwum> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@w.starym.archiwum... [ciap]

Ale Irek, przecież przez ostatnie kilka lat naprawdę dużo zostało ich sprzedanych a jak dotąd zasilacz uszkodził się tylko w jednym, jakieś 1,5 roku wstecz. Jakoś sobie ludzie radzą z tym gniazdem :-) Zasilacz, jako komplet z gniazdem, nie jest niestety Teka.

Andrzej Kamieniecki

Reply to
Andrzej Kamieniecki

No...ja tez sobie radze, ale wcale mi sie to nie podoba :-(

A niech sobie jest kogo chce, Tek firmuje - wiec Tek winny :-)

A na serio... znalazlem w koncu taki kabel, ktory wchodzi lekko i co wazniejsze kontaktuje poprawnie. Sadze wiec ze masz mnie z _glowy_ przynajmniej w tym temacie.;-))

Milej soboty Andrzeju. __ Pzd, Irek.N. ps. podziwialem ostatnio dziury w jezdni, przebijaja wszystkie jakie do tej pory widzialem - wlacznie z plytowym kawalkiem A4-Gliwice :-( Moze trzeba by opamietac Waszego prezydenta miasta nich cos z tym zrobi... ps2. moze podeslal bys jpg-i jednak?

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Użytkownik "Ireneusz Niemczyk" snipped-for-privacy@w.starym.archiwum> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@w.starym.archiwum... [ciap]

czyli jednak mozna :-)))))

Andrzej Kamieniecki

I tak nie jechałeś jeszcze Krakowską, dziury są takie, że jak wpadnie mniejsze auto to śladu po nim nie ma.

ano robi, robi, dzięki czemu już prawie wszystkie ważniejsze odcinki są pozamykane a na wiosnę zamkną następne, zresztą po co nam drogi skoro i tak wszystkie auta straż miejska wywiezie lawetami bo źle stały :-)

prawie wszystkie już mam, więc może jutro do wieczora to uporządkuję.

Reply to
Andrzej Kamieniecki

I chyba nie przejechal Karmelkowa - darmowy test na wytrzasarce [nie liczac rachunku za naprawe samochodu] :-)

Ale swoja droga - kierunek Bielany-Poznan .. gdzie tam sa takie dziury?

Sluchajcie, ja tradycyjnie nie mam pojecia jak przejechalem. Zazwyczaj jest tak, ze jezdrze sobie ze 20-30 minut po miescie zanim wyjade na A4 :-( Cos z tymi oznakowaniami jest nie tak, a jak juz sie bardzo spreze - to objazd mi zrobia :-(

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Hm, akurat na tym kierunku [przejechalem kiedys wedle znakow] oznakowanie jest imho dosc dobre [tzn typowo polskie - jedz glowna droga i nie mysl ze sie zgubiles]. Co prawda prowadza dookola [Grabiszynska/Hallera], ale dojechac sie da. Bodajze na Kudowe znaki prowadza.

Prezydent sie stara :-) Niestety - remont 1 Maja ten kierunek bardzo utrudnil.

Zapraszamy za jakies 3-4 lata - nawet nie zauwazysz kiedy przejedziesz Wroclaw :-)

Użytkownik "J.F." <jfox snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@4ax.com... [ciap]

a co, juz miasto burzą? Niech się spieszą bo niektóre elementy (jak wiadukt na Krokowskiej) burzą się juz same :-)

Andrzej Kamieniecki

Reply to
Andrzej Kamieniecki

A moze obwodnice zrobia tak daleko od miasta, ze nawet luny swiatel nie zobacze....przykladowo zaczna w Opolu ;-)

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

No przeciez jest - Gliwice-Kepno-Ostrow :-)

Nie licz na obwodnice [autostradowa] ma byc blizej miasta i na kierunku Zgorzelec-Warszawa :-(

Natomiast jak zrobia lacznik do obornickiej, Klecinska i wiadukt na niej - przejazd przez miasto bedzie szybki i bez problemow .. ops, zapomnialem o Karmelkowej - planowac budow to u nas nie potrafia :-(

Użytkownik "J.F." <jfox snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@4ax.com... [ciap]

a póki co kolejka w kierunku tegoż wiaduktu od strony miasta zaczyna się czasem juz na wysokości kina Lwów :-)

Andrzej Kamieniecki

Reply to
Andrzej Kamieniecki

Ciesz sie ze w druga strone nie jezdzisz :-)

Zeby bylo bardziej elektronicznie - jakie firmy oferuja systemy sterowania swiatlami ? Mam na mysli takie bardziej inteligentne - z rozpoznawaniem korkow, adaptacja itp ..

Nie mam pojecia, ale draznia mnie swiatla reagujace na predkosc pojazdu. Mam takie skrzyzowanie, gdzie jazda przepisowe 45 (na dozwolonych znakami 40) konczy sie czerwonym na pare sekund. Szlak mnie trafia za kazdym razem na tym skrzyzowaniu :-( Bo nawet jak sam siebie przypilnuje, to trafi sie ktros z naprzeciwka i stoimy.

Ciekawe jak jest zrobiony pomiar predkosci, zakopana petla i mierzony czas jej pobudzenia? __ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Hm .. skoro tak cie draznia, to rozejrzyj sie po okolicy i pomysl elektronicznie.

To gdzie mozna kupic tranzystory na 10-30 GHz do zaklocarki ? A moze wystarczy tylko kilkaset kHz :-)

Nie no, nie odwaze sie _rozwalic_ system, tylko denerwuje mnie ze taki nadgorliwy :-(

__ Pzd, Irek.N. ps. to juz lepiej skrzynke z bezpiecznikami zoperowac ;-)

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Ale czemu od razu "rozwalic system" ? Nie bedzie dzialal czujnik predkosci to nie wlaczy czerwony i tyle :-)

ale to jakies takie malo pomyslowe :-)

No chyba zeby szybko ocenic i precyzyjnie tylko czujnik predkosci wylaczyc. Albo lepiej przeprogramowac zeby ponizej 50 czerwone sie zapalalo :-)