Krótkie pytanie o E

Takie błyskawiczne pytanie:

Czy Eagle potrafi eksportować do formatu czytelnego przez Autotraxa

1.61 (dla DOS) ? Będę potrzebował zrobić taką konwersję u kolegi, a nie chcę instalować tego programu u siebie tylko po to żeby sprawdzić. A może są do tego jakieś oddzielne narzędzia ? Pobieżne googlanie nic nie dało.
Reply to
BLE_Maciek

Na stronie domowej eagle jest ULP do konwersji do protela. Działa dla protela 99 co prawda mi np poodwracał kondensatory 1206 o 90' ale pozatym wynik ujdzie. Nie wiem czy ten format ASCII jest czytelny dla AUTOTRAXa

Pozdrawiam CosteC

Reply to
CosteC