[Kraków] Likwidacja sklepu AVT

Witam

Moze komus się przyda informacja, że sklep AVT na Limanowskiego w Krakowie jest otwarty tylko do konca miesiąca - likwidacja

Dziś byłem tam i jest duza obnizka gazet Elektronika Praktyczna i dla Wszystkich - 2 zł i 5 zł

pozd Michal

Reply to
Misiak

To już kolejny sklep który jest likwidowany . Szkoda . niedługo w Krakowie nie będzie gdzie kupić części . :-(

Reply to
kaldachar

a co ostatnio zlikwidowali?

Kupić nie ma gdzie? obok jest bujnowicz, jest ELES na wrocławskiej jest Monster, jest ELZAR na grenadierów 7 bodajże ale asortyment dziwny :) jest ELEMAR na mitery.. jest cyfronika... coś jeszcze?

BTW akurat tego mi nie szkoda. Gość tanio nie miał, super uprzejmy nie był, zaopatrzenie takie sobie... tyle że AVT

CosteC

Reply to
CosteC

Dnia 20.03.2006 CosteC snipped-for-privacy@konto.nielubiespamu.pl> napisał/a:

Owszem. Żeby się dowiedzieć o cokolwiek, to trzeba było z drugiego końca miasta specjalnie jechać - bo udzielenie jakichkolwiek informacji przez telefon faceta jakoś przerastało. Nie to, że nie był w stanie - zwyczajnie NIE CHCIAŁ.

Reply to
Zbigniew B.

CosteC napisał(a):

Od dluzszego czasu jest zamkniety... Wie ktos moze dlaczego ?

Reply to
ln

antek

antek napisał(a):

I wszystko jasne... Zyczyc tylko swzybkiego powrotu do zdrowia!

Reply to
ln

Byłem tam dzisiaj. Do kupienia w zasadzie jest niewiele oprócz gazet. Przed wybraniem się do sklepu należy przygotować sobie konkretny spis co się chce kupić i nie zawracać gościowi d.... Mnie ponaglał i nie dał nawet spokojnie spisu treści przeczytać :/ Ma zajęcie, bo wszystko liczy jakieś kondensatorki, pierdółki, mówi że już oczopląsu dostaje. Podobno w poniedziałek ma oddać lokal.

Michał.

Reply to
Michal L

Hm... za ladą kilka razy widziałem dwóch gości, aczkolwiek rzadko tam chodziłem.

Michał

Reply to
Michal L

Coś w tym jest że wszyscy narzekają na te sklepy AVT - czyżby specjalnie dobierana załoga przez head-huntera który zbijał bąki w szkole ?

:-)

Leszek

Reply to
Leszek

chadzałem tam od lat (od 1993r !!), czasem wylatywałem na pysk, czasem nie. rynek sam się weryfikuje, dziadostwa nie znosi. smutne ale prawdziwe i niestety konieczne.

amen.

Reply to
SAP

szkoda :((((((((((

Reply to
Zdzislaw

super uprzejmy nie był, dawno tam nie bylem ale mam odwrotne odczucia

Reply to
Zdzislaw