AVT-992

Czesc,

Szukam ludzi ktorzy maja doswiadczenia z plytka uniwersalna AVT-992

(kit uruchomieniowy do AVRow i '51) . Autor tego zastawu przewidzial podlaczenie LCD na porcie B procesora (D4-D7 - PortB.4-7, EN - PortB.3, RS - PortB.2) i jednoczesnie podlaczenie magistrali i2c na PB.6 i PB.7. Wszystko jest oczywiscie konfigurowalne jumperami i i2c lub lcd mozna sobie przepiac gdzie indziej ale zastanawiam sie na "ukryta glebia" tego rozwiazania. Czy w/g Was w takiej konfiguracji mozna korzystac "jednoczesnie" z LCD i i2c? Wydaje mi sie ze nie ale moze czegos nie wiem.

Macie jakies doswiadczenia/przemyslenia w tej sprawie?

Pozdrawiam

Piotr

Reply to
Piotr Goczal

Piotr Goczal snipped-for-privacy@lodz.pl napisał(a):

..

Więc wyjaśnij , dalczego wydaje Ci się , że nie można.Czy masz ku temu jakieś przesłanki ? Znasz budowę wewnątrzną wyświetlacza , którego używasz ? Znasz specyfikację magistrali I2C ?

U mnie taki "mezalians" działa ;-)

Pozdrawiam Piotrek

Reply to
Piotrek Sz.

Zastanawiam sie jak uchronic sie przed sytuacja ze wysietlanie czegos na LCD spowoduje jakies niekontrolowane zapisy/odczyty na i2c!

Piotr

Reply to
Piotr Goczal

OK, moze zle sie wyrazilem. Chodzilo mi o to czy jest sens podlaczac do tych samych danych LCD i magistrali i2c. Na pierwszy rzut oka wydawalo mi sie ze przy takim podlaczeniu nie bedzie mozna korzystac z LCD i i2c, w jednej aplikacji.

Piotr

Reply to
Piotr Goczal