24V z zasilacza AT

Pytanie moze glupie, ale nie mam teraz jak pomierzyc czy sprawdzic. Da sie z zasilacza AT wziac 24V (prady raczej znikome powiedzmy 100mA)? Teotetycznie jest +12 i -12 Ale to tylko teoria. I jeszcze jedno. Czy przetwornice na LM2547-ADJ mozja regulowac w czasie pracy? Tzn w dzielniku jeden z rezystorow zastepuje rezystorem + PRka i krece PRka pod napieciem. Efekt - mam zasilacz regulowany.

Reply to
Marcin Gala

To praktyka.

Lepiej LM2674-ADJ - wyższa sprawność, mniejszy dławik.

Tak.

:)

Tak i to calkiem spory prad po wymianie diod ujemnych pozdr Darek_J

Reply to
Darek_J