Komuniakcja z układem NEC D70320

Witam ma takie urzšdzenie oparetę na układzie NEC D70320Gj-8 mam schemat tego urzšdzenia

Próbuję zrobić moduł komunikacyjny do tego cuda i robię to według tego
Podłšczam do kompa uruchamiam Hyper terminal na urzšdzeniu uruchamiam transmisje i nic nawet jednego znaczka nic Nie mam już pomysłów co można jeszcze zrobić albo w jaki sposób sprawdzić czy ten sprzęt cos nadaje Będę wdzięczny za wszelkie uwagi Dodam jeszcze ze w miejsce diody D8 wstawiłem LED-a i przy uruchomieniu Uploudu na urzšdzeniu dioda miga

Pozdrawiam Marcin

Reply to
Marcin

pomyłka w adresach strony