kolorowe kabelki w sluchawkach

Witam

W sluchawkach od walkmanow czy zestawow sluchawkowych do telefonow sa takie kolorowe zyly w kablach, po przetarciu lub przerwaniu nie da sie w zaden sposob ich z powrotem przylutowac normalna cyna z topnikiem, czy istnieje jakis domowy sposob zeby to przylutowac tak zeby sie trzymalo?

pozdr Krzysztof

Reply to
Krzysztof

Krzysztof napisał(a):

U mnie wystarczy go pogrzać zanurzonego w kalafonii z kawałkiem cyny. Po ok. 10 sekundach barwnik/izolacja schodzi i cyna się przykleja. :)

Reply to
Virus_7

Zależy co tam naprawdę jest - bo to mogą nie być druty. Raz widziałem (bodajże Sony) coś co mnie powaliło na kolana: rdzeń z tworzywa (taka żyłka) metalizowany, brrrr ....

Reply to
pisz_na.mirek

On Sun, 5 Jun 2005 10:50:23 +0000 (UTC),

Stare polskie kabelki w telefonie - nitka owinieta paskiem folii miedzianej. Nie wiem czy to mialo jakies uzasadnienie poza oszczednoscia.

Niektórzy nie palą ale wolą za to denaturat ;)

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

Zrobiłem to samo, tylko z tym Sony mi nie wyszło ;)

Reply to
pisz_na.mirek

dzieki wszystkim za podpowiedzi:) pozdr Krzysztof

Reply to
Krzysztof