Kiedy dostaliście EP 7/2004

Hej Prenumeratorzy Elektroniki Praktycznej kiedy otrzymaliście numer 7? Pytam dlatego bo miałem otwartą skrzynkę w bloku w poniedziałek 5 lipca i nie wiem czy mi ktoś nie podwędził nowego numeru.

Reply to
Janusz_k

Janusz_k <Janusz snipped-for-privacy@go2.pl napisal nam:

Witam, ja coprawda nie w temacie (prenumerata EDW byla spozniona zawsze do kioskow ruchu..)

ale

moglbys sciagnac mi to i podeslac?

Moze sie uda na haslo z EP :)

dzieki

"Krzys-iek" <root.a.krionix.ten<-> wrote in news: snipped-for-privacy@news.home.net.pl:

Na razie nie pomogę ci bo nie mam hasła a numeru prenumeraty nie pamiętam.

Reply to
Janusz_k

Na hasło EP się nie da! Na przyszłość proszę podawać tytuł artykułu i numer pisma - wtedy większa szansa, że ktoś prześle. Dużo osób posiada archiwa na płytach CD i linki niewiele im mówią...

Reply to
EM

Użytkownik "Janusz_k" <Janusz snipped-for-privacy@go2.pl napisał w wiadomości news:Xns952158C0FAEC3Januszkspamgo2pl@127.0.0.1...

Ja dostałem dopiero wczoraj. 8 lipca. Ale jak pomyśle w jakich terminach przesyłali wcześniej to jestem bardzo szcześliwy.

Reply to
arek

Użytkownik "arek" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał w wiadomości news:ccm3qr$6cr$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl

Spójrz na nalepkę adresową. Obecnie EP jest rozsyłana z Malborka czyli bezpośrednio z miejsca gdzie się ją drukuje.

-- Marek Dzwonnik, GG: #2061027 (zwykle jako 'niewidoczny')

Reply to
Marek Dzwonnik

Witaj Krzys-iek,

W Twoim liście datowanym 9 lipca 2004 (09:04:44) można przeczytać:

Ki> Witam, ja coprawda nie w temacie (prenumerata EDW byla spozniona zawsze do Ki> kioskow ruchu..)

W Krakowie w skrzynce gazetkę miałem już w poniedziałek, 5 lipca.

Reply to
rc72

Dzięki za odpowiedzi, przyszła w piątek :)) tak że chyba straciłem PCWK :((, ale wydawnicwo obiecało email-em P.Elżbiety Jezierskiej że dostanę powtórnie. Od razu milej się człowiekowi robi że ktoś stara się zadbać nawet o jednego prenumeratora, mimo ze o to nie prosiłem tylko zmieniałem adres wysyłki z powodu włamania do skrzynki.

Reply to
Janusz_k