Karta Kingston SD 2GB - jak odzyska? dane?

Witam, problem szeroko omawiany, ale nie udalo mi sie zwalczyc problemu na podstawie googlania, wiec moze ktos mi pomoze.

Mam karte SD 2GB - nagralem ja na "full" conajmniej raz, uzywalem (w palmtopie jako zrodlo map dla TomToma) i conajmniej 2 razy ja formatowalem (w tym ostatnio w aparacie Canon S3IS). Po zrobieniu ok.600MB zdjec, karta odmowila wspolpracy.

Objawy: w aparacie: w trybie przegladu - "brak zdjec", w trybie zdjec - "brak miejsca na karcie", w opcji formatowania - pokazuje ze jest zajete

600MB z 2GB (czyli ok...). w kompie: pokazuje dysk wymienny, w bólach otwiera wlasciwosci i twierdzi, ze dysk ma rozmiar 0. Poza tym nic sie nie da zrobic, zwlaszcza wejsc na niego z eksploratora.

Probowalem: Digital Image Recovery 1.47 PL (nic) Digital Photo Recovery 2.0.3 (nic) AnyReader 2.0 pl (coś tam czyta, ale nic nie znajduje)

moze sprobowac zrobic QUICK format w aparacie i jeszcze raz sprobowac?

pozdrawiam, Truf

Reply to
Trufel

Zdecydowanie odradzam, zniszczy troche informacji.

Moze sprobuj w innym czytniku na pececie ?

Trufel snipped-for-privacy@gmail.com napisał(a):

[...]

Sprobuj GetDataBack i opcji ,,create image'' - jak Ci sie uda z karty zrobic jej obraz i bedzie mial sensowny rozmiar, to probuj odzyskiwac dane. Jak nie da rady wciagnac obrazu, to zmien czytnik. Jak i to nie pomoze, to karta moze byc zwyczajnie zdechla.

Reply to
Marek Lewandowski

Marek Lewandowski napisał(a):

Niestety karty Kingston są delikatnie mówiąc tandetne. Lepeij dołożyć i kupic np. goodramy

Reply to
William

Trufel pisze tak:

może któryś z tych pomoże

PiotrekR
[...]

Hmmm... Rok temu kupiłem kartę SD 2 GB GoodRAM. Ma bardzo ciekawą właściwość: miejsca na niej ubywa w tempie dwukrotnie wyższym od wielkości plików...

William snipped-for-privacy@null.pl napisał(a):

  1. Dlaczego odpisujesz MI?

tu się zgadzam

ale dlaczego ma zamieniać siekierkę na kijek?

Reply to
Marek Lewandowski

Witam Życzę Ci oczywiście powodzenia. Gdyby jednak nie udało się przywrócić karty do życia chętnie spróbowałbym jak radzi sobie z taką kartą wykonany przeze mnie czytnik.

Reply to
mokule

Miałem identyczne objawy z penem Kingstona (oczywiście nie był używany w aparacie).

Nie odzyskiwałem, wymienili na gwarancji.

Reply to
Wiktor S.

Użytkownik "Wiktor S." snipped-for-privacy@poczta.SPAM.fm.SPAM> napisał w wiadomości news:f1ndmf$2cd$ snipped-for-privacy@news.onet.pl... Spróbuj uzyć Data Doctor Recovery

jest wersja ewaluacyjna. pzdr, Andrzej