Problem z karta SD

Witam serdecznie. Mam MP3 playera firmy Apollo model AP-211. Jest to odtwarzacz ze zintegrowana pamiecia 128MB oraz obsluga kart SD/MMC. Moze byc tez uzywany jako czytnik tych kart. Moj problem polega na pewnym malym bugu. Wczoraj formatowalem pod Windowsem XP karte SD. W pewnym momencie wyskoczyl blad formatoania - niemozna skonczyc formatownia. Od tamtej pory windows upomina sie o format a playr widzi karte jako

0MB. Z gory dziekuje za pomoc. Jak to naprawic i czy wogole sie da..... ??
Reply to
Zearid

Przepraszam ale dlaczego nie można formatować pod widowsem ?? Nie rozumiem ...

Reply to
kaldachar

kaldachar napisał(a):

Zawiesiło Ci się, uwaliło logicznie kartę a dalej nie wiesz? ;)

Reply to
Arczi ...

Duzo mniejsza ? Windows swoje nawyki ma, np zostawia wolna cala pierwsza sciezke. Ale przy 40GB to nie powod do narzekan.

Bo:

- dysk 40GB w rzeczywistości ma 37,2GB

- bo do databanka formatuje się FAT32, a Windows nie pozwala stworzyć większej partycji FAT32 niż 32GB

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

Ja zreperowałem kartę 32mb od nokii znajdując w necie obraz i nagrałem go za pomoca R-studio. Może znajdziesz obrazy 128MB, spakoway rzecz jasna. Poza tym karta była formatowana i widziana w windows jako 2GB!!!! I działała normalnie pod warunkiem nie nagrywania więcej niż te 30 MB z kawałkiem. PO nagraniu obrazu formatowanie znowu działało w windowsie. Od razu powiem że *ŻADEN* trik z komendami formatu nie działał, najbardziej wyszukany nawet.

Reply to
szlovak