kanały PWM w Atmedze128

Mam wielka prośbe jeśli by ktos mógł mi napisac co robie źle w ustawienie 3 kanałów PWM timer1, moje założenia to FAst PWM, i preskale clk/8, w przypadku róności ustawienie bitu na wyjsciu w zaleznoci od wartosci:(na OCR1A, lub OCR1B lub OCR1C) na wyjściach OC1A, lub OC1B lub OC1C, a gdy licznik osiagnie wartosc maksymalna kasownie wyjsc, niestety w ogole nie uwzglnie rejestru OCR1C, i w dodatku nie kasuje wyjśc przy przepelnienie, załączam swoj kod programu bardzo prosilbym o podpowiedz co zrobic zeby to działało i jak to zrobić, z góry dziekujeee, #include <avr/io.h>

#include "main.h" #include <avr/eeprom.h>

#include <avr/interrupt.h>

#include <avr/signal.h>

int main(void) {

PORTB=0x00; DDRB=0xFF;

OCR1A=0x0F;// przykladowe wartosci z ktorymi ma porownywac OCR1B=0x70; OCR1C=0xA0; TCNT1 = 0x00;

TCCR1A = 0xFD; //uruchomienie kanału fast mode 8 bitowego, clk/8 TCCR1B =0x0A; TCCR1C =0x00; for(;;){} } Czy mogl by mi ktos powiedziec co tutaj jest zle i czemu to nie chce mi generowac fali na wyjsciu, bede bardzo wdzieczny za wszelkie uwagi, ewnetulanie prosilbym tez o knatakt mailowy snipped-for-privacy@op.pl, z gory dziekuje Pozdrawiam Marek

Reply to
Marek