Jeszcze o autorouterach - freerouting

Witam.

Żeby nie zginęło w poprzenim watku który wyrósl z innym tytułem. Grzebałem sobie w necie i nagle trach:

Co najlepsze działa w javie bezpośrednio ze strony, więc można od razu kliknąc i zobaczyć w akcji.

Ktoś używał? Chwalą się ze współpracuje prawie ze wszytkim a przykładowe projkety wygladają całkiem do rzeczy.

Reply to
Sebastian Biały

Płytke z poprzedniego watku (o płytkach z gamy) zrobił autorouting w około 2 minuty i prawidłowo przeniósł dane do Eagle. Hmmm... imponujace. Szkoda że nie jest opensource.

Reply to
Sebastian Biały