Jasność diód w telefonach GSM??

Mów za siebie ;)))))

Reply to
Dawid Talarczyk

No nieświadomie życie żem sobie uratował ;)))

Reply to
Dawid Talarczyk

Użytkownik "ziel" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@poczta.onet.pl...

No to dziwne ;) IMHO normalny elektoronik sprawdza co jest wsrodku "czarnego pudelka". No chyba ze bez tego wie.

watz

Reply to
watz

On Behalf Of Dawid Talarczyk

Normalni w swoim pojęciu. ;-)

pzdr Artur

Reply to
ziel

On Behalf Of watz

No przecież o tym piszę. ;-) Zaglądam do tych czarnych pudełek, a świecidełka to mnie nie iteresują ;-)

pzdr Artur

Reply to
ziel

A mnie juz od dluzszego czasu interesuje co to jest dióda

Reply to
Grze..Szy...

On Behalf Of Grze..Szy...

Dióda, jak sama nazwa wskazuje jest podstawowym elementem czarnego pudeleczka. ;-) pzdr Artur

Reply to
ziel