jakie gniazdo do obudowy 1wire?

Szukam jakiegoś gniazda, łatwo mocowalnego do obudowy, małego i lekkiego, do 1wire. Np. coś jak goldpiny (tzn. dziurki nie piny) ale do montażu na ściance, co polecacie do takiego zastosowania?

a.

Reply to
Wemif

RJ11 6/4 wystarczy...Wlacznie z zasilaniem zewnetrznych urzadzen.

c.

Reply to
Cezar

RJ11 wetkniesz w gniazdo RJ45 jesli potrzeba

c.

Reply to
Cezar

W dniu 2012-10-02 17:06, Cezar pisze:

No ale pytek pytał o gniazdo i poradziłeś mu RJ11. W RJ11 nie wetkniesz na przykład wtyczki RJ45 :)

Reply to
Mario

A po co miałby?

W 1-wire standardem jest RJ-11

Popatrz na rozne produkty:

c.

Reply to
Cezar

jakie gniazdo RJ11/45 jest łatwo mocowalne do obudowy? (chodziło mi bardziej o wiercę dziurkę np. 6mm, wkładam gniazdo i zakręcam nakrętkę - tak jak np. minijack). Jeśli montuję na płytce, to nie ma problemu, ale przy montażu do obudowy? Mogę wycinać prostokąt i wsuwać, ale czy są takie z 'wcięciem'?

a.

Reply to
Wemif

Myślałem, że w ciągu ostatnich dwudziestu lat pojawiło się coś lepszego spełniające podobną funkcję ;-)

a.

Reply to
Wemif

Mniej miejsca zabierające w obudowie. Zostaję jednak przy minijacku.

a.

Reply to
Wemif