jaki opór w kodzie paskowym

Faktycznie mozliwe, wystepuje i w szeregu E48 i E96 (czyli 1%)

Nie pozostaje nic innego jak zmierzenie rezystora nawet najzgrubniejsszym omomierzem - roznica 10^4 jest na tyle duza ze latwo bedzie rozroznic.

Reply to
darnok

Adam Wysocki napisał(a):

Niekoniecznie.

Reply to
A. Grodecki

Jeśli opornik nie jest w dzielniku ustalającym np. napięcie stabilizatora, to też przyjąłbym wartość 1 0 0 0000 czyli 1 Mom. Wmak

Reply to
Wmak

A. Grodecki pisze:

??? Możesz rozwinąć? Układ nie podłączony do napięcia (rozładowane wszelkie kondensatory :) ) to chyba nie ma możliwości aby w przypadku opisanym wyżej rezystor nie był uszkodzony

tr

Reply to
Rogher

Spinacz biurowy, A. Grodecki snipped-for-privacy@adresu.com!

Dlaczego?

Reply to
Adam Wysocki

Użytkownik "darnok" snipped-for-privacy@anty.spam.ch> napisał w wiadomości news:f0j4rs$c9r$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Nie rozumiem, co chciałeś powiedzieć. Że to jest 140 ohm ? A niby dlaczego ? P.G.

Reply to
Piotr Gałka

Użytkownik "Piotr Gałka" snipped-for-privacy@CUTTHISmicromade.pl napisał w wiadomości news:462db813$ snipped-for-privacy@news.home.net.pl...

Sorry, najpierw wysłałem, potem zajrzałem do pierwszego postu z listą kolorów i widzę swój błąd. P.G.

Reply to
Piotr Gałka