Jaki DSO wybrać?

A ile sie potem trzeba nabiegac z reklamacjami, bo niechcacy ktos upuscil ;-) Sprawdzone. Dobrze ze to masywne/solidne bylo. __ Pzd, Irek.N. (irek na serwerze 1024.pl)

Reply to
1024 Ireneusz Niemczyk

Pewnie zlaezy jakie i ile. Ja tam sie nie znam - jestem na etapie spawania kotla CO ;-)) __ Pzd, Irek.N. (irek na serwerze 1024.pl)

Reply to
1024 Ireneusz Niemczyk

Użytkownik 1024 Ireneusz Niemczyk napisał:

Jak się poznasz, to się zdziwisz :)

Reply to
A.Grodecki

Nie przesadzaj schody chyba zaczynają się od 4k podobnie do oscyloskopów :)

Reply to
Mariusz Dybiec

Użytkownik Mariusz Dybiec napisał:

Za to w odróżnieniu od oscyloskopów te najtańsze mają bliżej do drabiny niż do schodów :)

Reply to
A.Grodecki

E, te najtańsze to widziałem w Castoramie po ok 2k i faktycznie blisko im do drabiny.

Reply to
Mariusz Dybiec

Użytkownik "J.F." <jfox snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@4ax.com... [ciap]

zwyczajnie, taka na 20 kilka GHz to np. kawałek przewodu koncentrycznego z grotem (1:1,

50 ohm) lub złączem SMA. Czasem to jest np. 1:5 i wtedy jest na wejściu rezystor. Bardziej klasyczne to poszukaj pod hasłem Z-active probe, one są tak do kilku, kilkunastu GHz z grotem lub też na SMA. Ale 12 GHz to pikuś, takie poważniejsze to są np. tu:
Andrzej Kamieniecki
Reply to
Andrzej Kamieniecki

Użytkownik Mariusz Dybiec napisał:

Za 700zł, też w Castoramie, kupowałem właśnie drabinę :)

Reply to
A.Grodecki

Użytkownik Andrzej Kamieniecki napisał:

No wiesz, chodzi o to żeby to co się ogląda w miare przypominało stan faktyczny.Podłączyć sobie "kawałek przewodu koncentrycznego" oczywiście możesz, tylko to musi być super kabel, z surer złączami, bo inaczej będziesz oglądał na ekranie ten kabel i to złącze a nie przebieg. Przynajmniej takie problemy pamiętam, z autopsji.

Reply to
A.Grodecki

Użytkownik "A.Grodecki" <ag.usun snipped-for-privacy@modeltronik.com napisał w wiadomości news:dkfh5l$kca$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl... [ciap]

ale to jest kawałek przewodu. czy ja pisałem że byle jaki? czy mam Ci pisać jak to się wykonuje? tak w ogóle to i grot jest w środku inny niż po prostu kawałek metalu.

Andrzej Kamieniecki

Reply to
Andrzej Kamieniecki

Użytkownik Andrzej Kamieniecki napisał:

Mi nie mów, bo nie ja pytałem. Powiedz temu który pytał (rozumiem że z zainteresowaniem a nie po to tyoko żeby coś "dać z siebie"). Zeby mu się nie wydawało że na 10GHz oscyloskpie ogląda się takimi samymi metodami jak na 500MHz.

Reply to
A.Grodecki