Jak zrobić takiego pająka ???

nieee, prosciej by bylo jednaknie bawic sie z drutamik tylko szybka plytke zrobic, przynajmniej jak dla mnie :)

Reply to
Suszi

To jest naprawdę cieniutki drucik... uwierz mi - spoko.

Reply to
Pszemol

Pszemol napisal(a):

Do czytania uzywasz innego zmyslu niz wzroku?

Reply to
Marcin E. Hamerla

Jak masz dobry _99%_AUTOMATYCZNY_ router, to i owszem - szybciej, lepiej, wygodniej.

Ale jak twoj autorouter wymaga recznego wspomagania, plytka z metalizacja trwa tydzien [czterowarstwowa w tydzien ?], prototyp jest w jednej sztuce i nie wiadomo czy zadziala, a termin jest na wczoraj, to naprawde - kynarek nie jest zly .. szybka, prosta, latwa robota, szybsza od projektowania plytki :-)

W artykule snipped-for-privacy@4ax.com J.F napisal(a):

Mnie nigdy nie wychodzi ściąganie z niego izolacji. Boczne - zapomnij, nóż tnie drut, paznokcie, zęby... Jak TO robicie? ;-)

Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz

sciagaczka do izolacji za 3.99zł z OBI dziala juz jakis rok :] kolega jak zobaczyl mnie z takim monstrum i kynarkiem to sie przerazil, ale to naprawde dziala ;) ja takze popieram budowanie prototypow na uniwersalkach - gotowa plytka w prototypie i tak potem jest cala pocieta i podrutowana... kynarem ;]

pzdr

Czy widzisz jakąś różnicę pomiędzy "czytać o" a "widzieć"? Na przykład, czy zdania:

"czytałem o kangurach..." "widziałem kangury..."

są dla Ciebie jednoznaczne? Jeśli tak, to chyba mimo długiej emigracji język polski znam wciąż lepiej od Ciebie...

Reply to
Pszemol

Izolacja na Kynarze ³adnie siê kurczy po przygrzaniu lutownic±, ods³aniaj±c go³y drut, a przy tym nie przypala/¶mierdzi/zwêgla. Prace wykonujê dwuetapowo:

- krótkie podgrzanie drutu lutownic± (bez silnego dociskania grota do drutu) - pojawia siê odizolowany kawa³ek.

- W³a¶ciwe przylutowaniue z dozowaniem cyny

Proste jak... kynar ;-)

--
Pozdrawiam.
Micha³ Smolnik

Kladziesz koniec kynarku na plytke (ale tam gdzie jest sam laminat - bez miedzi). Na 2...3s przyciskasz grotem od kolby w odleglosci 3mm od konca. Potem 'wyciagasz' kynar spod grota i juz - izolacji niet :-)

Proste?

:-)

Reply to
jerry1111

jerry1111 napisal(a):

Zgadza sie, tez tak robie gdy nie chce mi sie wyciagac striptizerek.

Reply to
Marcin E. Hamerla

Dziala ? To radze sie udac do OBI z rolka kynaru i przetestowac przed zakupem. Ta sciagaczka jest do kabli energetycznych :-)

Swietnie dziala cos tego typu:

Nie widze dokladnie - ale moje ma "ostrze tnace" zlozone z blaszek zlozonych. Obsluguje druty od kynaru do chyba z 5mm srednicy ..

Kiedys probowalem - odcina izolacje razem z drutem :-)

Dnia Mon, 26 Jan 2004 21:15:37 +0100, Marcin E Hamerla snipped-for-privacy@Xpro.Xonet.Xpl.remove_X> napisał(a):

No! Gdzie to ja miałem suwmiarkę do tych 3mm ;-)))

Popróbujem, dzięki.

Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz

J.F. :

Byly tez identyczne (czolowe) polskiej produkcji - absolutnie nie do zdarcia. Nie znam niestety producenta :/

f.

Reply to
Funfel

Funfel napisal(a):

Tak, mam takie. Sa doskonale.

ZUT / Unitra ze Szczytna.

Reply to
Marcin E. Hamerla

A byly... mialem 15-to letnie i gdzies mi zaje^H^H^Hzapomnieli oddac.

Reply to
jerry1111

Marcin E. Hamerla :

Otoz to! Pamietam, ze to narzedzie przywrocilo mi wiare, w sens stosowania "sciagaczy" :-)

f.

Reply to
Funfel

W artykule snipped-for-privacy@news.home.net.pl> Marek Dzwonnik napisal(a): <ciach>

No, Marku! Po raz kolejny chylę czoła.

Pozdrawiam

Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz

Czyzby? A ta oslonka, która sama odpada odslaniajac wiecznie spragniony krwi nóz? ;-) TG

Reply to
Tomasz Gumny

W artykule <bv586s$g38$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl> Tomasz Gumny napisal(a):

Nie odpadła - trzyma się mocno ;-)

Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz

Tomasz Gumny napisal(a):

;--)

Na ktorejs imprezie, jeszcze gdy mieszkalem w Akademiku, jeden moj kolega zlapal za te striptizerki i probowal ich uzyc, ale bynamniej nie do obciagniecia izolacji z drutu, tylko w celu... ale moze mniejsza o to. Ale poniewaz byl juz bardzo, bardzo znieczulony, wiec nie zauwazyl, ze ta oslonka wypadla. I bidula sobie mocno porocinal skore miedzy kciukiem a wskazujacym. Jucha sie mocno lala. Tak to sie bawia elektronicy ;--).

Reply to
Marcin E. Hamerla