Jak wejsc do SETUP'u w laptopie COMPAQ Armada ?

Troche NTG, ale tu jest duza szansa, ze ktos bedzie wiedzial. No wlasnie jak ? Nie moglem tego nigdzie w sieci znalezc. Bede wdzieczny za info Jarek

Reply to
Cichy

Hej,

Hm. Nie wiem, czy tak jest w tym konkretnym wypadku, ale mozesz sie przygotowac na maly szok. Niektore notebooki po prostu nie maja biosa! Nie maja go w sensie wchodzenia i konfiguracji. Wszystkie karty oprocz pcmcia masz wlozone na stale, przydzielone na stale przerwania, pamieci dobrze znane - co tu jest do konfigurowania - niektorzy zrezygnowali w ogole z biosow. "Zaawansowane" OSy pogrzebia w ACPI, APM, przegrzebia PCI i kontrolery IDE (tryby PIO i UDMA) i ustawia w trakcie pracy co trzeba. Mam taka Toshibe przed soba i ona wlasnie nie ma biosa (podobno ;-) W kazdym razie zycze sukcesow w szukaniu.

Pozdrawiam

Piotrek

Reply to
Piotr Nabielec

Sunday, August 10, 2003, 2:06:15 PM,DooMiniK nastukał(ła):

D> Użytkownik "Piotr Nabielec" snipped-for-privacy@go2.pl napisał w wiadomości news:bh467s$im2$ snipped-for-privacy@flis.man.torun.pl...

> [...]

Reply to
Łukasz Bolesta

Jesli mozna prosze o scislosc BIOS jest zawsze we wszytkich PCtach. Kropka Mowiecie o dostepie do Setup'u i to tez prawi zawsze jest najwyzej jakos dziwnie utrudnione. W kazdym razie zazwyczaj jest to inaczej nisz w desktopach.

Pozdro Grzechu

Reply to
Greg Sz