poszukuje wsadu do 93C66 do monitora BRIDGE CAE-964SG

Jesli ktos by mial, bede bardzo wdzieczny - bo chodzi o to, ze monitor dziala na 640x480 i 1024x768, a na innych sie rozjezdza :(

Czytalem, ze wystarczy skasowac zawartosc tej pamieci, i wtedy bedzie ok, ale nie bedzie OSD. Jak to zrobic na JDM? Opcja czyszczenia jest nieaktywna dla tej pamieci :/ A wgranie samych FF tez nie idzie. A moze jakis programator na podstawce, kabelkach i porcie LPT? Czytalem w archiwum, ze ktos cos takiego robil, ale nie mam pojecia, skad schemat programatora wziac :(

pozdrawiam

Reply to
kakrysa

Osoba podająca się za: kakrysa przyczyniła się do uszczuplenia moich skromnych zasobów dyskowych ;-) wraz z kolejną wiadomością wysłaną

2004-02-12 17:48:

Poszukaj schematu i softu Pony Proga. IIRC obsługuje on pamięci rodziny

93Cxx.
Reply to
badworm

Uzytkownik "kakrysa" snipped-for-privacy@WYWALTOwp.pl napisal w wiadomosci news:c0gag4$bb1$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Tzn. co na wyzszych ? - moze to jego koniec mozliwosci ? ( jak przekatna?) A nie rozjezdza ci sie PLL odchylania ?

Reply to
Tomasz FANGRAT

dawno, dawno temu, Fri, 13 Feb 2004 09:57:20 +0100, Tomasz FANGRAT napisał(a):

ok juz nieaktualne. samo zaczelo dzialac (?) - tzn. zainstalowałem sterowniki od tego modelu i jakoś poszło. pozdr

Reply to
kakrysa