Karta telewizyjna i laptop

O ile mi wiadomo nie było kart telewizyjnych działających na ISA i korzystających z karty graficznej.

Do laptopa na pewno można dołączyć odbiornik telewizji cyfrowej. Mała skrzynka podłączona do anteny wyciąga strumień danych i przekierowuje go przez USB do komputera który dekoduje to programowo. Na podobnej zasadzie może działać odbiornik do telewizji analogowej z tym ze układ przetwarzający byłby bardziej skomplikowany (kompresor MPEG), ale nie wiem czy jest dostepne coś takiego.

B.

Raczej nie :-) PCMCIA to raczej inne PCI !!!!

Mariusz

Reply to
Mariusz

.....oooo to malo widziales, uzywalem taka przes 2 lata !!!!

nie dalbym glowy czy nie ma jakis PCMCIA jak by dobrze poszukac !!!

Mariusz

Reply to
Mariusz

chyba na USB2.0 , bo nieskompresowany strumien video + audio to troche wiecej niz te kilkaset kB/s

Reply to
Grzegorz Kasprowicz

Thursday, August 14, 2003, 6:20:19 PM,Mariusz nastukał(ła):

M> .....oooo to malo widziales, uzywalem taka przes 2 lata !!!! Moze kolega ma "krotka pamiec wsteczna" jesli chodzi o czas posiadania peceta :P

M> nie dalbym glowy czy nie ma jakis PCMCIA jak by dobrze poszukac !!! Tylle ze cenowo bedzie to chyba niebardzofajne...

Reply to
=?Windows-1250?B?o3VrYXN6IEJvbGVzdGE=?=

Thursday, August 14, 2003, 2:51:49 PM,B nastukał(ła):

B> O ile mi wiadomo nie było kart telewizyjnych działających na ISA i B> korzystających z karty graficznej.

Owszem, byly(AverFunLite np, nie przypominam sobie zeby miala petle VGA jak w Voodoo), tyle ze czesto potrzebowaly podlaczenia do tzw. Feature Connector-a - czyli tej zlaczki 2x13 goldpin ktora wystepuje na kazdej praktycznie karcie graficznej. Do tej pory mam karte Creative VideoBlaster SE(co prawda ta to nie tuner tylko karta video-capture, analogowa, 3 wejscia composite + opcjonalne svhs) ISA + Feature Connector wlasnie. Potrafi nawet wyswietlac obraz w oknie (wiekszosc TV-tunerow ISA wyswietla na fullscreen) A tak nawiasem mowiac to mi sie znudzila i jej sie z przyjemnoscia pozbede jakby ktos chcial. B> Do laptopa na pewno można dołączyć odbiornik telewizji cyfrowej. B> Mała skrzynka podłączona do anteny wyciąga strumień danych B> i przekierowuje go przez USB do komputera który dekoduje to B> programowo. Na podobnej zasadzie może działać odbiornik do B> telewizji analogowej z tym ze układ przetwarzający byłby bardziej B> skomplikowany (kompresor MPEG), ale nie wiem czy jest dostepne B> coś takiego. jest. natomiast do cyfrowej sie nie spotkalem... tunery analogowe i radia na USB tak ale cyfrowa??? hmm... pierwsze slysze..

Reply to
Łukasz Bolesta