WalkmanSony WM-EX150 - jak otworzyć???

Mam problem, poniewaz zepsul mi sie walkman i nie wiem jak go otworzyc. Prosze o pomoc.

pozdro Maciek

Reply to
Maciek

Osoba podająca się za: Maciek przyczyniła się do uszczuplenia moich skromnych zasobów dyskowych ;-) wraz z kolejną wiadomością wysłaną

2003-11-25 16:00:

Zapewne wkrętakiem ;-) A oprócz śrubek możesz się spodziewać kilku zatrzasków - delikatne podważanie obudowy cienkim, ale szerokim narzędziem powinna zapewnić ich zwolnienie bez uszkodzenia obudowy.

Reply to
badworm

Rzecz w tym, że żadnych srubek nie ma, a zatrzaski są widoczne po otworzeniu kieszenia na kasety. Ale dostęp do nich jest praktycznie niemożliwy. Byłoby to możliwe gdybym wiedział jak zdemontowac tą kieszeń.

pozdrawim Maciek

Reply to
Maciek

może cos pod naklejką ?

Użytkownik "Maciek" <martajarz snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

Reply to
Andrzej Galikowski tpi

Niestety - w tym sprzęcie nie ma naklejek. Jest otworek, który wyglądał mi na odbezpieczenie kieszeni. Niestety użycie rozsadnego nacisku nie daje spodziewanego efektu.

Maciek

Reply to
Maciek