Jak nauczyć sie programowania microproces

Witam!

Czy na jakiejś stronce znajdę kurs programowania np. układów ATMELa?

Reply to
Virus_7

Użytkownik "Virus_7" <rot13.ivehf snipped-for-privacy@b2.cy napisał w wiadomości news:d0qbo5$hvc$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

blur

blur napisał(a):

A dokładniej? Na forum? Czy w tych linkach po lewej?

Reply to
Virus_7

Użytkownik "Virus_7" <rot13.ivehf snipped-for-privacy@b2.cy napisał w wiadomości news:d0qeio$3ks$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

najpierw

jak coś nie wiesz to forum

Reply to
blur

blur napisał(a):

Ja to tam raczej nic nie wiem. Potrzebuję samouczka od totalnego zera.

Reply to
Virus_7

Virus_7 napisał(a):

Jeśli chcesz się pchać w rodzinę 8051(wiem, wiem ;-) ) to na

znajdziesz niezły kurs asemblera na te procki - zaczął się w EdW4/1997 i ciągnął gdzieś do połowy 1998 roku.

Reply to
badworm

Proponuję (jeśli znasz angielski :-):

pozdrawiam