Jak działają karty zbliżeniowe

Witam, chodzi mi o warszawskie karty ZTM, jaka częstotliwosc idzie z kasownika i zasila karte a na jakiej nadaje karta zasilona indukcyjnie, wiem ze jedna z nich to 13,56 mhz ale nie wiem ktora, no i jaką moc ma nadajnik w kasowniku

Reply to
Robert

poczytaj sobie o RFID, jest 1 czestotliwosc, a karta nie wysyla nic radiowo, lecz wiecej lub mniej mocy pobiera z nadajnika - tlumi obwod w takt rpzesylanych danych, w ten sposob przesylajac informacje zwrotna. Te w ZTM pewnie pracuja na podobnej zasadzie

Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Spinacz biurowy, Robert <robert snipped-for-privacy@wp.pl!

Google: mifare