JACKi - jakie obciążenia prądowe??

Witam

Mam pytanie bardziej elektrotechniczne niż elektroniczne, ale mam nadzieje, że ktoś udzieli mi odpowiedzi :)

Jakie jest maksymalny prąd jaki można przepuścic przez wtyki/gniazda typu JACK (chodzi mi zarówno o parametry dużgo jak i małego JACKa)??

Pozdrawiam Jacek

Reply to
Jacek

ZTCP to 300W przy 4ohmach to max dla jacka

Reply to
MuNiO

A pamietasz może jakie jest maksymalne napięcie przy którym nie wystąpi przebicie? Czy 140V zmiennego będzie akceptowalne dla małego lub/i dużego JACKa?

Pozdrawiam Jacek

Reply to
Jacek
140 to zdecydowanie za duzo maxymalnie powinno byc 50v

proponuje zastosowac inne gniazda i wtyki

Reply to
MuNiO

A masz jakąs propozycję gniazd i wtyków? Muszą byc jak najmniejsse (duży JACK i tak jest już za duży!!) oraz muszą być odmiany 2 i 3 pinowe (JACKi idelalnie spełniają ten warunek, bo sa mono i stereo :))

Za wskazówki (najlepiej specyfikacja i pozycja w sklepie internetowym) będę bardzo wdzieczny!!!

Pozdriawam Jacek

Reply to
Jacek

Nie wiem czy to ważne.... W czasie wkładania, wyjmowania wtyku jack możliwe są zwarcia pomiędzy końcówkami. Nie wspomnę o zmianie typu wtyk mono - gnaizdo stereo

Władysław

---------------------------------------------------------------------- OMNIXMAIL! Jesli masz telefon w sieci Era i dostep do WAP, to mozesz na komorce odbierac poczte ze wszystkich swoich kont poczty e-mail! OMNIXMAIL jest w Era Omnix:

Władysław Skoczylas

=_NextPart_000_02D7_01C5839D.C791C350 Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2" Content-Transfer-Encoding: quoted-printable

=20 Zlacza typu Speakon czy Speacon ale sa zajebiscie drogie. Za to sa tez = fajne i nie groza zadnym zwarciem przy przypadkowych manipulacjach

Pozdro Grze..Szy..

Te 10 PLN za komplet to "zajebi=B6cie drogo" ? :)

Reply to
William