jack 3.5 mm 4 pola > na 2 x jack 3.5 mm 3 pola

Czesc,

smartfony/tablety maja wtyczki jack 3.5mm 4 pola (sluchawki stereo + mikrofon) i na rynku jest sporo takich dousznych sluchawek.

Chcialbym takie sluchawki uzywac takze do notebooka ale sa tam 2 osobne wejscia (sluchawki i mikrofon). Czy jest gdzie do dostania przejsciowka (Y - kable), gdzie z jednej strony byloby gniazdo jack

3.5mm 4 pola na 2 x wtyczki 3.5 mm po 3 pola - aby to podpiac do notebooka co celow voip/skype itp.
Reply to
adresss

Am 16.01.2013 02:30, schrieb snipped-for-privacy@poczta.pl:

OIDP widziałem takowe w sklepie dla idiotów albo RTV Euro AGD.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Dnia Wed, 16 Jan 2013 02:30:51 +0100, snipped-for-privacy@poczta.pl napisał(a):

Wlasnie ze zdziwieniem stwierdzam iz takowe od Nokii nie dzialaja w Samsungu. Ki czort - odwrotnie podlaczyli ?

Sa tez i takie sluchawki to komputerow.

Ano. Też z tym walczyłem i skończyło się na kupieniu oryginalnych słuchawek Samsunga.

Gdzieś mi się obiło o uszy, że Samsungowe gniazdka są kompatybilne z Applowymi, nie z Nokiowymi. Widać, jakie priorytety co do konkurencji ma Samsung.

Pozdrowienia, MKi

Reply to
MKi

MKi napisał: