REQ: 3.5 mm uticnica

Trebam 3,5mm uticnicu za montazu na plocicu - za laptop (7 godina star Toshiba).

Kad se ugura konektor - vanjski se kontakt odspaja, a unutarnji dodiruje izoliranu zicu koja dodatni kontakt spaja s masom. (?!) Nisam znao da je to uobicajeno na laptopima. Mislio sam da se oba kontakta odspoje. Uticnica ima 6 izvoda.

Na uticnici pise FOXCONN i iznad toga 39IAA (Ili 391AA). Na njihovoj stranici nema nista slicno.

Ima li itko takvu uticnicu u furdi, ili neispravnu MBO laptopa, ili zna gdje to kupiti?

Unaprijed hvala, Hrvoje.

Reply to
pHAT Bros2

jedna od udarnih vijesti ovih dana u kini su samoubojstva uposlenika foxconna, bio sam tamo prosli i predprosli tjedan, ali ne u toj tvornici

:(

Reply to
tonid

®rtvuju se stariji radnici kako ne bi naru¹ili omjer uposlenih i penziæa!?...LOL

Dakle, nitko nema ideju gdje bih to mogao kupiti? I nitko nema nekakvu Toshibu u furdi?

Reply to
pHAT Bros2